يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
دانستنی‌های فناورانه؛
اگر می‌خواهید استوری‌های مورد علاقه خود در اینستاگرام را ذخیره کنید، این گزارش را بخوانید.

به نقل از تراستد ریویوز، ویژگی استوری اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت‌های زیادی داشته و به یکی از محبوب‌ترین بستر‌ها در زمینه محتوا تبدیل شده است. شاید اطلاع نداشته باشید، اما می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را ذخیره کنید.

روش ذخیره کردن استوری در اینستاگرام

ذخیره استوری خودتان در اینستاگرام بسیار آسان است. باید پس از بارگذاری استوری، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا استوری ذخیره شود.

به استوری اینستاگرام خود بروید، پس از انتخاب تصویر یا اعمال تغییر، دکمه "بیشتر" که در پایین سمت راست قرار دارد را لمس کنید و روی دکمه "ذخیره" ضربه بزنید تا گزینه‌ها نمایش داده شوند.

در صورت تمایل می‌توانید هم عکس و هم ویدیو را به صورت کامل بارگیری کنید، بعلاوه هیچ محدودیتی در تعداد دفعاتی که می‌توانید استوری خود را ذخیره کنید وجود ندارد.

چطور می‌توان استوری‌ های اینستاگرام را ذخیره کرد؟

آیا می‌توان استوری‌های اینستاگرام دیگران را ذخیره کرد؟

 برخی از برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد که به کاربران امکان ذخیره و ارسال مجدد استوری‌ها را می‌دهد، اگرچه هیچ یک از آن‌ها متعلق به خود اینستاگرام نیستند و اکثرا پولی هستند.

در ادامه با چند برنامه‌ای که می توان با استفاده از آن‌ها استوری دیگران را ذخیره کرد مشاهده می‌کنید:

دانلود استوری اینستاگرام با story saver

چطور می‌توان استوری‌ های اینستاگرام را ذخیره کرد؟

برنامه story saver به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و به دلیل سادگی کار با آن، یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار کاربران اینستاگرام بشمار می‌رود. روش دانلود استوری اینستاگرام با این برنامه به صورت زیر است:

اپلیکیشن story saver را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

پس از باز کردن برنامه باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

اکنون صفحه اصلی و تمام استوری‌های دوستان خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید در نوار جستجو نام کاربری شخصی که قصد سیو کردن استوری اینستاگرام او را دارید جستجو کنید.

سپس عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده روی ذخیره ضربه بزنید. عکس‌ها و فیلم‌های استوری مورد نظر در پوشه‌ای به نام story saver در گالری شما ذخیره می‌شوند.

ذخیره استوری اینستاگرام با Story Save

چطور می‌توان استوری‌ های اینستاگرام را ذخیره کرد؟

این برنامه امکان دانلود، ذخیره و repost استوری‌ها و هایلایت‌های اینستاگرام کاربران را فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید استوری کسانی را که دنبال کرده اید را ذخیره کنید و یا نام کاربری شخصی را جستجو و استوری وی را ذخیره کنید. این اپلیکیشن کاملا رایگان از طریق گوگل پلی قابل نصب است.

این نرم افزار جزء جدیدترین نرم افزار‌های دانلودر اینستاگرام است که به شما این امکان را می‌دهد استوری فالوور‌های خود را قبل از پاک شدن مشاهده و دانلود کنید.

نحوه دانلود استوری:

برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

به اکانت اینستاگرام خود متصل شوید.

از لیست دنبال کنندگان خود استوری کسی که قصد ذخیره آن را دارید انتخاب نمایید و یا نام کاربری شخص مورد نظر خود را جستجو کنید. شما می‌توانید پست ها، استوری‌ها و هایلایت‌ها را ذخیره نمایید.

روی هر عکس و یا ویدیویی که قصد ذخیره آن را دارید کلیک کنید. شما می‌توانید آن را روی دستگاه تلفن خود ذخیره کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها