أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
ولفسبورگ با ثبت بهترین شروع تاریخ خود در بوندسلیگا به شگفتی سازی خود در این رقابت ها ادامه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، ولفسبورگ با پیروزی ۲-۰ برابر فورت چهارمین برد خود را در چهارمین بازی خود جشن گرفت و بدین ترتیب بهترین شروع خود در تاریخ باشگاه در بوندسلیگا را ثبت کرد.

این بهترین شروع فصل در تاریخ باشگاه ولفسبورگ است. ماکسیمیلیان آرنولد گفتت: ما از این شروع لذت می بریم، اما ما فقط چهار بازی انجام داده‌ایم. باید متواضع باشیم. ولفسبورگ هرگز در شروع خود در تاریخ بوندسلیگا به چهار برد دست نیافته بود.

مارکو فان بومل سرمربی هلندی تیم ولفسبورگ گفت: این بدان معناست که ما شروع بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم. ما اکنون از برد لذت می بریم. فعلا خودمان را برابر لیل در لیگ قهرمانان آماده می کنیم و در ادامه باید روند خودمان را در بوندسلیگا ادامه دهیم. تازه در ابتدای راه هستیم و بازیهای زیادی تا پایان مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها