يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۲۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
لیگ قهرمانان اروپا؛
در ادامه مسابقات شب اول هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ مقابل بارسلونا به برتری رسید و زنیت در حضور سردار مقابل چلسی شکست خورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در ادامه مسابقات شب اول هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه «نیوکمپ» به مصاف بارسلونا رفت و به راحتی به برد 3 بر صفر دست یافت. در دیگر بازی مهم نیز، زنیت در حضور ستاره ایرانی خود مقابل چلسی، قهرمان دوره قبل این مسابقات شکست خورد و دست خالی از لندن بازگشت. 

یوونتوس نیز که در سری آ ایتالیا شرایط خوبی ندارد، در این مسابقه مقابل نماینده سوئد به برد پرگل دست یافت تا در ادامه مسابقات روحیه خوبی بدست آورد.

نتایج کامل به شرح زیر است:

یانگ بویز سوئیس 2 - منچستریونایتد یک
گل ها: کریستیانو رونالدو 13 (منچستریونایتد) - انگامالو 66 و سیباتچئو 6+90 برای یانگ بویز

در این مسابقه کریستیانو رونالدو پیش از آغاز بازی و در حین گرم کردن مامور ورزشگاه را مصدوم کرد و این موضوع به سوژه جالب رسانه ها بدل شد. رونالدو در حین تمرین شوت زنی، توپش به مامور ورزشگاه «وانکدورف» برخورد کرد و این فرد مصدوم شد. کریستیانو به سمت او رفت و حال او را جویا شد تا این مامور به سلامت خود بازگردد. 

رونالدو تنها به 13 دقیقه نیاز داشت تا در این مسابقه نیز گلزنی کند و در رکوردی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند. او ابتدای هفته در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل به ثمر رساند. 

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

منچستریونایتد البته در دقیقه 35 با تکل خشن «ارون وان بیساکا» 10 نفره شد و همین مسئله باعث شد تا حملات این تیم کاهش یابد و تیم سوئیسی بر میدان مسلط شود.

در دقیقه 66 این تیم سوئیسی توانست با گلزنی  انگامالو به گل تساوی دست یابد. در لحظات پایانی نیز که منچستر سراسر دفاع شده بود، سیباتچئو دروازه منچستر را باز کرد تا یونایتد در اولین قدم در لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخی را تجربه کند.

*سویا یک - سالزبورگ اتریش یک
گل ها: راکیتیچ (پنالتی) 42 برای سویا - لوکا سوسیچ (پنالتی) 21 برای سالزبورگ

این مسابقه در شهر سویل اسپانیا برگزار شد و بسیاری انتظار داشتد که شاگردان لوپتگی به برتری دست یابند اما سالزبورگ شروعی عالی داشت و توانست بازی را در دست گیرد. 

نکته جالب توجه این بود که داور در این مسابقه 4 پنالتی گرفت که 2 پنالتی آن هدر رفت. تیم سالزبورگ در دقیقه 12 اولین پنالتی خود را بدست آورد که سوسیچ آن را از دست داد. سپس در حمله ای دیگر سالزبورگ در دقیقه 20 به پنالتی دیگر رسید که سوسیچ آن را گل کرد. 

این اتفاق باز هم ادامه داشت و در دقیقه 36 ، داور مسابقه یعنی «کولباکوف» از کشور بلاروس یک پنالتی دیگر برای سالزبورگ گرفت که باز هم سوسیچ آن را از دست داد. 

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

این پایان کار نبود در اواخر نیمه اول، داور برای سویا یک پنالتی در دقیقه 42 گرفت که راکیتیچ آن را گل کرد تا بازی با تساوی به پایان رسد.

در این مسابقه یوسف النصیری، در دقیقه 50 با کارت زرد دوم داور از بازی اخراج شد تا تیم میزبان 40 دقیقه 10 نفره کار را ادامه دهد.

*بارسلونا صفر - بایرن مونیخ 3
گل ها: مولر 34 ، لواندوفسکی 56 و 85 برای بایرن 

*دیناموکیف صفر - بنفیکا صفر

بارسلونا پس از باخت تحقیر آمیز 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بود تا بتواند انتقام  از این تیم بگیرد اما به هیچ وجه خوب کار نکرد و نمایش ناامیدکننده ای مقابل 39737 تماشاگر خود به ثبت رساند.

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

در جدول این گروه بایرن مونیخ با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم های بنفیکا و دیناموکیف با یک امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند. بارسلونا با یک باخت و تفاضل منهای 2 در قعر جدول جای گرفته است. 

*چلسی یک - زنیت صفر
گل : لوکاکو 69

*مالمو صفر - یوونتوس 3
گل ها: ساندرو 23 - دیبالا (پنالتی) 45 ، موراتا 47

 

زنیت در حضور در 90 دقیقه ای سردار آزمون مقابل چلسی نمایش خوبی داشت ولی نتوانست امتیاز از این بازی کسب کند. این تیم موقعیت هایی روی دروازه ایجاد کرد که با مهار مندی این توپ ها به گل بدل نشد. 

در دقیقه 69 ، لوکاکو با یک ضربه سر روی ارسال خوب آزپیلیکوئتا تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی با برد این فصل را آغاز کند.

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

در جدول این گروه یوونتوس با 3 امتیاز و تفاضل بیشتر در صدر قرار دارد و تیم های چلسی با 3 امتیاز، زنیت با صفر امتیاز و مالمو با صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

*ویارئال 2 - آتالانتا 2 
گل ها: فرولر 6 و گوسنس 83 برای آتالانتا - تریگروس 39 و دانجوما 73 برای ویارئال 

فرانسیس کوکلن از تیم ویارئال در دقیقه 84 با دریافت کارت زرد دوم از این مسابقه اخراج شد. 

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

در جدول این گروه یانگ بویز که با شکست منچستریونایتد، اتفاق بزرگی رقم زد صدرنشین این گروه نام گرفت. تیم های آتالانتا، ویارئال و منچستریونایتد در رده های بعدی قرار دارند.

*لیل صفر - ولفسبورگ صفر

جان بروکس از تیم ولفسبورگ در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در لحظات پایانی این مسابقه در دقیقه 7+90 خطایی مشکوک صورت گرفت و بازیکنان لیل ادعا داشتند که باید داور برای آنها باید پنالتی بگیرد. VAR البته تشخیص داد که خطا بیرون از محوطه صورت گرفته و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بایرن دوباره بارسا را تحقیر کرد/ باخت یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا

در این گروه همه بازی ها با تساوی به پایان رسید و هیچ بردی بدست نیامد. سالزبورگ، سویا، لیل و ولفسبورگ به ترتیب در رده های اول تا چهارم این گروه قرار گرفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها