أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۴۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا به هیچ وجه قصد هدایت این تیم را در سر ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ باعث شد دوباره شایعاتی در مورد آینده رونالد کومان و احتمال برکناری این سرمربی منتشر شود. برخی منابع مدعی شدند سرمربی فعلی بارسلونا فقط سه هفته زمان دارد و در صورت عدم کسب نتیجه مورد نظر، شغل خود را از دست خواهد داد. از یوردی کرویف به عنوان یکی از گزینه های احتمالی بارسلونا نام برده شده که این خبر حقیقت ندارد.

یوردی کرویف رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا دارد و تنها چند هفته بعد از برگزاری انتخابات بود که شاهد بازگشت هافبک سابق بارسلونا و فرزند اسطوره این باشگاه به نوکمپ در سمت مدیر ورزشی بودیم. اما از همان ابتدا اخباری در مورد احتمال حضور یوردی کرویف روی نیمکت بارسلونا در صورت ناکامی رونالد کومان مطرح شد که البته حقیقت ندارد و پسر یوهان کرویف هرگز به دنبال هدایت بارسلونا نیست.

نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بارسلونا اطمینان دارند یوردی کرویف تمایلی به قبول این پست ندارد و حتی پیشنهادی نیز از این بابت به مدیر ورزشی خود نداده اند. کرویف رابطه بسیار خوبی با کومان داشته و علاقه ای ندارد در این مقطع جانشین او شود. همچنین خانواده کومان و کرویف بیش از 30 سال که رابطه خوبی با یکدیگر دارند. به همین علت یوردی کرویف حضور روی نیمکت بارسلونا به جای دوست قدیمی خود را رفتاری درست ندانسته و به هیچ وجه چنین پیشنهادی را قبول نخواهد کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها