يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۵۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند؛
رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند که جنبش حماس در راستای تقویت توان نظامی و موشکی خود، امروز یک موشک آزمایشی جدید به سمت آب‌های غزه شلیک کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، منابع اسرائیلی همزمان با بازداشت دو اسیر فراری دیگر زندان «جلبوع»، ادعا کردند که حماس موشک جدیدی را به سمت دریا آزمایش کرده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی تأکید کردند که این آزمایش در راستای افزایش قدرت موشکی جنبش حماس صورت گرفته ‌است.

هنوز مسئولان جنبش فلسطینی حماس به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده‌اند، ولی این جنبش همواره بر آمادگی پاسخگویی به تهاجم رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

جنبش حماس امروز در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

این بیانیه می افزاید، کاری که شش زندانی انجام دادند، یک قهرمانی بزرگ، جهاد بزرگ و یک دستاورد بزرگ بود که در کارنامه جهاد و مبارزه مردم فلسطین ما با کلماتی از جنس نور ثبت خواهد شد.

حماس یادآور شده که گردان‌های قسام وعده داده‌اند که شش قهرمان تونل آزادی در راس معامله مبادله قرار خواهند گرفت و آنها با افتخار از زندان های اشغالی آزاد خواهند شد و زندانبان صهیونیست خود درهای سلول این اسرا را باز خواهند کرد.

حدود دو هفته پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند؛ فرار کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها