أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۶۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
با اعلام جدیدترین رده بندی AFC؛
صعود فوتبال کشورمان در رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند منجر به تبدیل یک سهمیه پلی‌آف ایران به یک سهمیه مستقیم شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در رده‌بندی اخیر کشورهای آسیایی در رقابت‌های مختلف قاره کهن، فوتبال ایران یک پله نسبت به رده‌بندی قبلی صعود کرد و با مجموع 83.317 امتیاز، خود را به جایگاه چهارم آسیا رساند.

این رده‌بندی، معیار اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به کشورها به شمار می‌رود. با توجه به اینکه ایران اکنون 2+2 سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه در پلی‌آف) در لیگ قهرمانان دارد، ممکن است صعود کشورمان به بهبود این سهمیه‌ها و تبدیل آن به 1+3 (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) در سال 2023 منجر شود.

در این رده‌بندی ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان سعودی رتبه‌های اول تا سوم ایستاده‌اند و کشورهای قطر و چین با سقوطی که تجربه کرده‌اند، به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند.

صعود ایران در رده‌بندی AFC برای رقابت‌های آسیایی/ سهمیه ایران ۱+۳ می‌شود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها