يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۰۲ مهر ۱۴۰۰
لوئیس فیگو تصمیم هموطن خود مبنی بر پیوستن به تیم سابقش را تایید کرد.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از مارکا، گفته می‌شد که کریستیانو رونالدو در تابستان قرار است به منچسترسیتی بپیوندد، اما مهاجم پرتغالی سرانجام از یوونتوس به باشگاه سابق خود منچستریونایتد نقل مکان کرد و هم تیمی سابقش لوئیس فیگو تاکید کرد که هموطنش تصمیم درستی گرفته است.

فیگو نیز که بارسلونا را ترک کرده و به رقیب سرسخت رئال مادرید پیوسته، در این زمینه اظهار داشت که انتقال احتمالی رونالدو به منچسترسیتی، در صورت اجرا شدن تصمیم اشتباهی لحاظ می‌شد.

فیگو گفت: من شخصاً فکر می کنم که منچستریونایتد بهترین انتخاب برای کریستیانو است، زیرا این تیم مکانی است که رونالدو آنجا را می شناسد. او در باشگاه سابقه داشته است، هواداران او را دوست دارند و من فکر می کنم این بهترین مکان برای حضور در آخرین دوران حرفه‌ای است. اگر به باشگاهی مثل سیتی برود، مشکلات بیشتری از نظر نگرانی طرفداران وجود خواهد داشت. بنابراین من فکر می کنم بهترین انتخاب به خاطرمشکلات کمتر، همین یونایتد بود.

رونالدو در سه بازی، چهار بار موفق به گلزنی شده است.

منچستریونایتد فردا شنبه ۳ مهرماه باید در لیگ برتر در خانه، به دیدار استون ویلا برود و رونالدو امیدوار است در این دیدار نیز روند گلزنی خود را ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها