کد خبر: ۴۹۲۸۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۸     ۰۲ مهر ۱۴۰۰
از مجیدی حمایت کردم؛
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مددی، مدیر عامل باشگاه استعفا کرده، اما هنوز با جدایی او موافقت نشده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم فوتبال گفت: ملکیان و مظلومی همچنان در هیئت مدیره هستند. مددی هم استعفا کرده، اما هنوز با استعفای وی موافقت نشده است. یک سری اتفاقات بد در استقلال رخ داده اند و همچنان ادامه دارند.

او افزود: مدیر ورزشی در فوتبال تعریف شده است. پست مدیر ورزشی وظایف مشخصی دارد. به عنوان یک دوست به فرهاد مجیدی زنگ زدم، از او دعوت کردم و نامه کتبی زدم تا ببینیم چه می‌خواهد تا به مدیریت گزارش کنم. پیراهنی که مجیدی بر تن کرده است را من هم پوشیده ام. من با تمام وجودم از مجیدی حمایت کردم. او خودش تیم را بسته است، شناخت خوبی دارد و خودش باید بالای سر تیم بماند. هر مدیر دیگری بود، شاید کادر را تغییر می‌داد؛ اما مدیریت و من پشت مجیدی ایستادیم. ما از استقلال بزرگ تر نیستیم. من اگر نباشم استقلال می‌میرد؟! سرنوشت استقلال به یک نفر گره نخورده است. اتفاقاتی که برای جواد زرینچه افتاد، خیلی بد است که حکم بگیرد، اما دیگر نیاید!

معاون ورزشی استقلال گفت: شرایط استقلال بد نیست، اما شرایط بد و خوب را خودمان رقم می‌زنیم. هیچ فردی بزرگ‌تر از نام استقلال نیست. من هر چه دارم از استقلال است. سهم خواهی نباید داشته باشیم. اتفاقات بدی در باشگاه رخ داده اند. مگر جواد زرینچه کم بازیکنی است؟ مگر مظلومی برای این تیم زحمت نکشیده است؟ من برای کمک به باشگاه استقلال آمدم. مدیر فنی در اروپا وجود ندارد و به قول علی پروین کشک است. معاون ورزشی کارش این است که بین کادر فنی، بازیکنان و مدیریت واسطه باشد.

پاشازاده افزود: من چه یک روز، چه یک سال در استقلال باشم، کارم را درست انجام می‌دهم و به کسی باج نمی‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها