يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۹۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۴ مهر ۱۴۰۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مقام معظم رهبری اولین شخص ممکلت ما که فقیه جامع الشرایط و نائب امام زمان (عج) است، مدافع و حامی شما سربازان و جوانان است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، دریادار علیرضا تنگسیری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم روز سرباز در مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان احمد ابن موسی (ع) در جمع سربازان حضور یافت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه سربازی را یک ارزش برشمرد و گفت:امام علی (ع) در حدیثی سرباز را زینت کشور و در جای دیگر سربازان را دژ مستحکم می‌دانست. در هرکشوری سربازی و خدمت صادقانه به وطن وجود دارد، سربازی مقطعی هست که یک برادر سرباز جوان ما، شجاعت، رشادت و شهامت را هم یاد می‌گیرد و هم تمرین می‌کند تا سبک زندگی او شود و برای وطن خود فداکاری نماید.

تنگسیری اظهار داشت: در زمان طاغوت و قبل از انقلاب با سربازان برخوردهای بسیار زننده می‌کردند درصورتی که ما به برکت انقلاب اسلامی برای شخصیت سربازان و ناویان عزیز، احترام ویژه و عزتمندی قائل هستیم، ما سربازان را فرزندان خود می‌دانیم و در مدت زمانی که در مرکز آموزش حضور دارند به آن‌ها آموزش‌های رزمی، تاکتیک‌های نظامی، مهارت افزایی تخصصی، اصول اعتقادی سیاسی و احکام نماز به عنوان ستون دین می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز مدافع و حامی شما سربازان عزیز، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، حضرت آقا به شما سربازان جوان خیلی علاقه دارد و امیدش برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به شما جوانان سرباز است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: من خدمت ایشان که مشرف شدم فرمودند: «سلام من را به سربازان، بسیجیان، پاسداران و خانواده آن‌ها در جزایر و جای جای نیروی دریایی برسانید.»

تنگسیری خاطر نشان کرد: اولین شخص ممکلت ما که فقیه جامع الشرایط و نائب امام زمان (عج) است، مدافع و حامی شما سربازان و جوانان است. ایشان به ما فرماندهان مرتباً توصیه می‌فرمایند که به سربازان و جوانان عزیر و برومند کشورمان، عزت و غیرت آموزش دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها