يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۲۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۰۸ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن گفت، ملت یمن در موضع دفاعی قرار دارد و به احدی تعرض نکرده، این ملت حق کامل خود در آزادی، حاکمیت و استقلال را می‌طلبد و به کمتر از این حق مشروع راضی نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن امروز در توییتی نوشت، کسی که خواهان صلح است، مراحل صلح شامل توقف تجاوز، لغو محاصره، خروج نیروهای خارجی از یمن، رسیدگی به آثار تجاوز و پرداخت غرامت است.

وی تأکید کرد: ملت یمن در موضع دفاعی است و به احدی تعرض نکرده است، این ملت حق کامل خود در آزادی، حاکمیت و استقلال را می‌طلبد و به کمتر از حق مشروع خود راضی نیست.

انصارالله: آنکه صلح میخواهد جنگ را تمام کند و از یمن خارج شود

چندی پیش، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف سعودی-آمریکایی جنگ را باخته‌ است و به دنبال یافتن راهی مناسب برای خروج از جنگ است؛ به گونه‌ای که کمی از آبروی از دست رفته آن بازگردد.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها