يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۲۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات قبل از رویارویی حساس با ایران در انتخابی جام جهانی به شاگردانش روحیه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال امارات در سومین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پنج شنبه هفته جای به مصاف ایران خواهد رفت.

امارات اردوی آمادگی خود را زیر نظر فان مارویک آغاز کرده است. او برای انگیزه دادن به بازیکنان این جمله را بر زبان آورد: نتیجه گرفتن در فوتبال به اندازه ای که به تلاش و کوشش بازیکنان در میدان بستگی دارد به تاریخ و اعتبار تیم ها بستگی ندارد.

اشاره این مربی هلندی به اعتبار و تاریخ فوتبال ایران در مقایسه با امارات است.

او ادامه داد: ما آزمون سخت و قوی برابر ایران داریم. امیدوار هستیم که نتیجه لازم را به دست آوریم و امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی زنده کنیم.

این بازی درحالی به میزبانی امارات برگزار می شود که ایران با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که امارات با ۲ امتیاز در رده سوم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها