کد خبر: ۴۹۳۳۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کشتی‌گیران روسیه در سفر به نروژ با اتفاق عجیبی در هواپیما روبه‌رو شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم ملی کشتی روسیه در حالی به نروژ سفر کرده بود که در فرودگاه آمستردام دچار مشکلات عجیب و غریبی شد که همین موضوع باعث شد تا سر وقت به اسلو محل برگزاری مسابقات جهانی نرسند.

تدیف سرمربی تیم ملی کشتی روسیه در این باره اظهار داشت: من در ابتدا نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، نیمی از صندلی‌های هواپیما پر شده بود در حالی که مسافران ماسک نداشتند و ما ماسک زده بودیم. یکی از بچه‌ها ماسک خود را پایین کشیده بود که همین موضوع باعث شد مشکلاتی ایجاد شود و ما پرواز را از دست بدهیم.

تدیف ادامه داد: مسئولان این هواپیمایی بلافاصله سمت ما آمده و بچه‌ها را بیرون کردند! من نمی‌توانستم تیم را تنها بگذارم و ورزشکاران را ترک کنم به همین دلیل باید کنار آنها می‌ماندم. تعداد زیادی از مسافران با اسلحه بودند به همین دلیل بدون اینکه با کسی مشاجره داشته باشیم خیلی آرام هواپیما را ترک کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی روسیه در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اتفاقاتی که رخ داد خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاقات من بلافاصله با رئیس فدراسیون کشتی تماس گرفتم. من متوجه هستم؛ ما یک تیم هستیم، یک کشوری با قهرمانان. در نهایت بعد از این اتفاقات روز بعد ما به هتل اسلو رسیدیم و بچه‌ها طول شب را استراحت کردند، آنها واقعا خسته بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها