يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۳۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
رفتن ستاره‌ها کار دست آبی‌ها داد؛
ارزش تیمی تیم فوتبال استقلال نسبت به سال گذشته دچار افت محسوسی شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا،‌ تیم فوتبال استقلال این روزها با شرایط پر افت و خیزی دست و پنجه نرم می‌کند و با آمدن کادر مدیریتی جدید، این تیم در حال ایجاد شاکله لازم برای حضور در بیست و یکمین رقابت‌های لیگ برتر است. در فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال با بازیکنان مختلفی به توافق رسید و با آن‌ها قرارداد بست. بیشتر این بازیکنان، نیروهای جوان شکل می‌دهند که با نظر مستقیم فرهاد مجیدی جذب شده‌اند.

استقلالی‌ها در فصلی که گذشت، ستاره‌های زیادی را از دست داده است و این اتفاق باعث شده ارزش تیمی استقلال در فصل پیش‌ رو نسبت به فصل گذشته کاهش پیدا کند. در سایت ترانسفر مارکت در حال حاضر باارزش‌ترین بازیکن استقلال، ارسلان مطهری است که ارزش ۹۰۰ هزار یورویی دارد. این در حالی است که در سال گذشته، باارزش‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته با ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار یورو بود.

در فصل گذشته شاکله استقلالی‌ها را بازیکنان کلیدی و باارزشی تشکیل می‌داد؛ جایی که مهدی قایدی با ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو، ارسلان مطهری با یک میلیون یورو، داریوش شجاعیان با ۷۵۰ هزار یورو و مهدی مهدی‌پور و رشید مظاهری هر کدام با ۷۰۰ هزار یورو ارزش تیم فوتبال استقلال را بالا برده بودند اما در فصل جدید شرایط برای آبی‌ها متفاوت شده و علاوه بر ارسلان مطهری، بازیکنانی مانند مهدی‌ مهدی‌پور، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هم ارزش بالای ۷۰۰ هزار یورو دارند. در فصل نقل و انتقالات باارزش‌ترین بازیکن جذب شده استقلال، امین قاسمی‌نژاد است که در سایت ترانسفر مارکت ۵۵۰ هزار یورو ثبت شده است.

جوان‌گرایی فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات و همچنین ناکامی در جذب برخی از بازیکنان باتجربه و با کیفیت، باعث شده است استقلالی‌ها در فصل پیش‌ رو دچار تغییرات قابل توجهی شوند و این اتفاق همچنان یکی از چالش‌هایی است که سرمربی استقلال با آن مواجه شده و باید دید این تغییرات چه نتایجی در پی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها