يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۴۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
در جریان یک نظرسنجی مشخص شد؛
نتایج نظرسنجی شرکت ترکیه ای «متروپل» نشان می دهد که مردم ترکیه، رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود می دانند.

به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از شبکه خبری «قدس»، نتایج یک نظرسنجی در ترکیه، میزان نفرت مردم این کشور از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، نتایج نظرسنجی شرکت ترکیه‌ای «متروپل» نشان می‌دهد که مردم ترکیه، رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک و آمریکا را دومین دشمن خود می‌دانند.

نتایج نظرسنجی مذکور نشان داد که ۵۶.۱ درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که رژیم صهیونیستی دشمن اصلی آنها محسوب می‌شود. ۴۱.۱ درصد از شرکت کنندگان نیز از آمریکا به عنوان دشمن خود یاد کرده‌اند.

شبکه خبری قدس در پایان گزارش خود در این زمینه نیز اعلام کرده است: شرکت متروپل این نظرسنجی را ماه ژوئن انجام داده است اما نتایج آن را به تازگی در حساب رسمی خود در توئیتر منتشر کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها