أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۷۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۰
گفت‌وگو|
در حالی که قرار بود ۱۰ هزار تماشاگر بازی تیم ملی را در ورزشگاه آزادی مشاهده کنند هنوز تکلیف نهایی این قضیه روشن نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان - تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در روز بیستم مهرماه سال جاری در چارچوب بازی گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به مصاف هم خواهند رفت. بعد از ابلاغ محدودیت‌های کرونایی هواداران در ورزشگاه حضور نداشته‌اند؛ اما قرار بود از این بازی ۱۰ هزار نفر با رعایت پروتکل‌ها در ورزشگاه تماشاگر مسابقه باشند.

امروز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که به واسطه ارسال دیر هنگام نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالاً حضور هواداران در ورزشگاه آزادی لغو خواهد شد. بررسی‌ها حاکی از آن است که هنوز AFC پاسخی به فدراسیون فوتبال ایران نداده است.

در همین راستا یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به میزان اظهار داشت: هنوز پاسخ مشخص نیست؛ اما فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را خواهد کرد تا هواداران در ورزشگاه حاضر باشند.

پیش از این نیز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز از حضور تماشاگران در دیدار مقابل کره جنوبی خبر داده بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها