يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۷۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۸ مهر ۱۴۰۰
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پشت سرگذاشتن رکورد راموس، رکورددار بازی های ملی در بین کشورهای اروپا شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف قطر رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

کریستیانو رونالدو در این بازی درترکیب اصلی پرتغالی ها به میدان رفت و توانست گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

رونالدو با حضور در این بازی شمار بازی های ملی خود را به عدد ۱۸۱ رساند و با پشت سرگذاشتن رکورد سرخیو راموس به رکورددار بازی های ملی در بین کشورهای اروپایی تبدیل شد.

پیش از این راموس با ۱۸۰ بازی ملی رکورددار بازی های ملی در بین کشورهای اروپایی بود که رونالدو این رکورد را هم به خود اختصاص داد.

رکورددار تعداد بازیهای ملی در تاریخ به احمد حسن مصری تعلق دارد که  ۱۸۴ بازی ملی انجام داده است و  در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد. قطعا کریستیانو رونالدو می تواند این رکورد را هم بشکند.

رونالدو پیش از این هم توانست رکورد گلزنی در بازی های ملی را که سال ها به علی دایی تعلق داشت بشکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها