أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۹۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مجموعه بانک ایران زمین در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، دانشمندان کشورمان را تنها نگذاشته و از هر اقدامی در جهت کمک به آنان کوتاهی نکرد.

پایگاه 598: دانشمندان ایرانی به مانند دانشمندان سراسر جهان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا برای مبارزه با این ویروس منحوس به میدان آمده و با راه اندازی آزمایشگاهها در پی ساخت واکسن کرونا آمدند. گروه دارویی برکت نیز به عنوان یکی از مهمترین شرکت های داروئی کشور این عرصه شد و با همت دانشمندان ایرانی اقدام به ساخت واکسن ایرانی کرونا کرد اما تحریم های ظالمانه علیه کشورمان مانعی بر سر راه آنان بود.

کوو ایران برکت یک نمونه واکسن کووید-۱۹ است که توسط گروه صنعتی ایرانی شفا فارمد، از شرکت‌های وابسته به گروه دارویی برکت به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام تولید شده‌است.

در همین راستا مجموعه بانک ایران زمین در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، دانشمندان کشورمان را تنها نگذاشته و از هر اقدامی در جهت کمک به آنان کوتاهی نکرد.

بانک ایران زمین با تحویل دستگاه های تولید واکسن به مجموعه برکت از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت تولید واکسن کرونا کمک تاثیر گذاری در تولید واکسن و نجات جان هموطنان کرد و همین اقدام باعث شد که معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جلسه ای که با حضور ریاست هیات مدیره و مدیرعامل بانک ایران زمین برگزار شد از حمایت بانک ایران زمین که با ارائه دستگاه های ساخت واکسن در راه اندازی خط تولید واکسن کو برکت مشارکت کرده بود، تقدیر کرد.

نقش چشمگیر بانک ایران زمین در ساخت واکسن ایرانی کوبرکت

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در همین خصوص با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این بانک گفت: زمانیکه موضوع همکاری بانک در تحویل دستگاه های تولید واکسن به مجموعه برکت از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت تولید واکسن کرونا مطرح شد، تمامی اعضاء هیئت مدیره ضمن همراهی، تمام تلاش خود را جهت تسریع در تصمیم گیری به کار بردند. وی افزود: در شرایط کنونی همه ارکان کشور باید تلاش کنند که مردم با کمترین مشکل از شرایط کنونی عبور کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها