أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۱۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
هواداران بوشهری گناهی ندارند؛
گزینه سرمربی‌گری شاهین بوشهر گفت: هواداران شاهین گناهی نکردند که ببینند افرادی در باشگاه‌شان کار می‌کنند که اصول پیش پا افتاده را هم هنوز نمی‌دانند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، پس از توافق شاهین بوشهر و مهدی رجب زاده، قرار بود این مربی کار خود را با شاهینی‌ها شروع کند اما به نظر برخی اختلافات در باشگاه شاهین باعث شد تا ادامه کار باشگاه و این مربی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و در فاصله سه روز تا اولین دیدار شاهین در لیگ دسته یک، تیم در بلاتکلیفی باشد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این وضعیت اظهار کرد: در ابتدا که از ما دعوت کردند و به بوشهر رفتیم، آقای مسی گر مدیرعامل بود و با هیات مدیره جلسه گذاشتیم و صحبت‌هایمان را انجام دادیم و به توافق رسیدیم. بحث قرارداد هم مطرح شد و همه چیز خوب و مورد تایید دو طرف بود. به اصفهان رفتم تا فردای آن روز برگردیم و تمرینات را شروع کنیم اما در این رفت و برگشت، باشگاه دست خوش تغییرات شد و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تغییر کردند.

او ادامه داد: در این شرایط دوباره باید مذاکره می‌کردیم و بعد از دو سه روز از ما دعوت کردند که برویم و پای میز مذاکره بنشینیم. دوباره با این باشگاه مذاکره کردیم، صحبت‌هایمان را پیش بردیم و در نهایت توافقات انجام شد. مشکل خاصی هم نبود و حتی بعد از ظهر همان روز هم به تمرین تیم رفتیم اما در آنجا متوجه شدم که مشکلات زیادی وجود دارد چون نحوه تمرین، تست‌ و امکانات در شرایط خوبی نبود. حتی یک دست کاور هم نداشتند و متوجه شدم که در باشگاه مشکلات و کش مکش‌های زیادی وجود دارد.

رجب‌زاده با بیان این‌که با این وجود دید مثبتی داشتیم که وضعیت بهتر خواهد شد، گفت: در ادامه هر چه که اصرار می‌کردیم قرارداد امضا شود، طفره می‌رفتند و بهانه می‌آوردند. هر درخواستی هم که داشتند، این درخواست‌ها را به نوعی قبول کرده و شرایط را پذیرفته بودیم تا زودتر شروع کنیم اما متوجه شدیم که بین خودشان اختلاف نظر وجود دارد. در بحث انتخاب مربی به مشکل خورده بودند و بین خودشان لج و لج بازی به وجود آمده بود. کار به جایی رسید که بعد از یکی دو روز که دیدم این اتفاقات در حال رخ دادن است، بوشهر را ترک کردم.

او ادامه داد: نمی‌دانید چقدر مردم بوشهر فوتبال دوست هستند و برای باشگاه قدیمی و ریشه داری مثل شاهین خیلی بد است که بهم ریختگی و ناهماهنگی زیاد در آن دیده شود. من هم به همین دلیل بوشهر را ترک کردم و پیغام دادم که اگر به نتیجه رسیدند به من خبر دهند. کارشان بسیار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود که ما را دعوت کردند و مذاکره و توافق کردیم اما در ادامه رها کردند. سه روز مانده به بازی هنوز مربی‌شان را معرفی نکرده‌اند و شنیده‌ام که هنوز بین خودشان کش مکش دارند و بازیکنان‌ موردنظرشان را نتوانستند جذب کنند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با بیان این‌که از طرف ما همه چیز خوب بود اما نمی‌دانم بین خودشان چه اتفاقی دارد می‌افتد، گفت: در این مورد باشگاه شاهین بیشتر از من ضرر کرد و اگر همه چیز هماهنگ شده بود، خیلی زود تر تیم جمع می‌شد، کار پیش می‌رفت‌ و خیال هواداران شاهین راحت می‌شد. فکر می‌کنم در مدیریت و باشگاه داری مشکل دارند و هنوز نتوانستند تیم را مدیریت کنند. معلوم نیست قرار است چه کاری انجام دهند.

او اضافه کرد: در این مدت هم دیدم ریز اخبار جلسات و حتی اسپانسر به بیرون و رسانه‌ها درز می‌کرد و متوجه شدم این اخبار از طریق مسئولان باشگاه می‌تواند باشد و این کار غیرحرفه‌ای بود و هنوز اولین اصول حرفه‌ای را نمی‌دانستند. هواداران شاهین گناهی نکردند که ببینند افرادی در باشگاه‌شان کار می‌کنند که اصول پیش پا افتاده را هم هنوز نمی‌دانند. این برای من سوال است که این مدیریت ضعیف باعث شده اخبار باشگاه به راحتی به بیرون درز کند.

رجب زاده در خصوص شایعاتی مبنی بر این‌که گفته می‌شود او با اسپانسرش کار می‌کند، گفت: این شایعات جالب نیست. زمانی که داشتیم به بوشهر می‌رفتیم، دوستانی که قرار ملاقات با شاهینی‌ها را تنظیم کرده بودند، به من گفتند که یک نفر از شیراز متوجه شده که من می‌خواهم به شاهین بروم، ابراز علاقه کرده و گفته به خاطر این‌که رجب زاده سال‌ها برای ما زحمت کشیده است و شیرازی است، حاضرم بیایم و حمایت مالی کنم و به شاهین کمک مالی کنم. من با او صحبت کردم و دیدم چقدر انسان شریفی است.

او اضافه کرد: او صاحب یک شرکت بزرگ در کشور است و زمانی که با او صحبت کردم به من گفت چون به شما علاقه دارم، به عنوان اسپانسر می‌آیم و با شاهین همکاری می‌کنم. او به بوشهر آمد و با شاهین به توافق رسید و هیچ مورد خاصی هم نبود اما بعد از آن در رسانه‌ها مطرح شد که رجب زاده یک مربی اسپانسردار است. شاهین مشکلات مالی زیادی دارد اما این اسپانسر شرایطی را می‌توانست ایجاد کند که در آینده باشگاه شاهین دچار مشکل مالی نمی‌شد. به هر صورت نمی‌دانم مسئولان باشگاه چه فکری می‌کنند و متاسفانه نظرشان تغییر کرد.

رجب زاده در پایان اضافه کرد: آخرین چیزی که از اسپانسر طلب کردند پیش نویس قرارداد اسپانسر بود که رویت و بررسی کنند. نمی‌دانم چه فکری می‌کردند و اسپانسر هم خیلی صادقانه پیش قرارداد را برایشان فرستاد اما باز هم آن‌ها هیچ جوابی ندادند. من هم این مسائل را که دیدم به آن‌ها گفتم بیشتر از این در بوشهر نمی‌مانم و برگشتم. بعد از آن هم فهمیدم که کش مکش‌های زیادی بین مسئولان باشگاه وجود دارد. به قول هواداران بوشهری، پرپرواز شاهین را چیده‌اند و امیدوارم دیگر سر این تیم بریده نشود چون دودش به چشم هوادارانی می‌رود که اینقدر این تیم را دوست دارند و برایش زجر می‌کشند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها