أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۱۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
باشگاه برزیلی از قطع همکاری با سرمربی آرژانتینی خود تنها بعد از ۸ ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، هرنان کرسپو بعد از تجربه موفقی که در لیگ آرژانتین داشت راهی برزیل شد تا هدایت سائوپائولو را برعهده بگیرد.

کرسپو توانست این تیم برزیلی را قهرمان جهان پائولیستا کند اما تیم او در لیگ برزیل ناامید کننده ظاهر شده است و در رده سیزدهم قرار دارد.

باشگاه سائوپائولو تصمیم گرفت که به همکاری خود با کرسپو پایان دهد و اعلام کرد که این جدایی به صورت دو جانبه و توافقی بوده است.

فدراسیون فوتبال برزیل قانون جدیدی را وضع  کرده است که در آن به باشگاه ها تنها یک بار اجازه می دهد که در طول فصل سرمربی خود را اخراج کنند و به همین خاطر باشگاه ها مجبور هستند که ابتدا با سرمربی تیم به توافق برسند و بعد از آن به این همکاری پایان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها