يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۱۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
شاگردان اسکوچیچ در یکقدمی ۲۰ تیم برتر جهان؛
شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکقدمی قرار گرفتن در جمع ۲۰ تیم برتر جهان قرار دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (۲۹ مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می‌کند، سایت «football-ranking.com» با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر و طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۵۴۵ امتیاز و با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان و اول آسیا قرار دارد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا ابتدا با نتیجه یک بر صفر بر امارات غلبه کردند و سپس در دیداری خانگی مقابل کره جنوبی تن به تساوی یک - یک دادند.

صعود تیم ملی در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا +عکس

در قاره آسیا ایران با ۱۵۴۵ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. ژاپن با ۱۵۱۷ امتیاز (رده ۲۸ جهان)، استرالیا با ۱۴۸۹.۸۸ امتیاز (رده ۳۴ جهان)، کره جنوبی با ۱۴۸۹.۱۰ امتیاز (رده ۳۵ جهان) و قطر با ۱۴۳۷ امتیاز (رده ۴۷ جهان) به‌ترتیب رده‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

جایگاه ۱۰ تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر می‌شود که بر این اساس بلژیک همچنان صدرنشین خواهد بود و تیم‌های برزیل (بدون تغییر)، فرانسه (یک پله صعود)، ایتالیا (یک پله صعود)، انگلیس (دو پله سقوط)، آرژانتین (بدون تغییر)، اسپانیا (یک پله صعود)، پرتغال (یک پله سقوط)، دانمارک (یک پله صعود) و مکزیک (یک پله سقوط) نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا دهم جهان قرار خواهند گرفت.

صعود تیم ملی در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا +عکس

سایت «football-rankings.info» نیز جایگاه ایران را رتبه بیست‌ویکم جهان پیش‌بینی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها