يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۵۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۸ مهر ۱۴۰۰
می‌توانیم در بازی مالکانه پیشرفت کنیم؛
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از برتری شاگردانش مقابل لایپزیگ در یک بازی نزدیک، از شخصیت تیمش تمجید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود شکست 2 بر یک مقابل لایپزیگ را با گلزنی‌های لیونل مسی تبدیل به برد 3 بر 2 کردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گفت: ما بازی را عالی شروع کردیم که با گلزنی کیلیان امباپه همراه شد. سپس وارد دوره بدی از بازی‌مان مقابل تیمی شدیم که سه گل در بازی اولش در مرحله گروهی به منچسترسیتی زده بود. لایپزیگ تیمی استی که قادر به خلق موقعیت‌های گلزنی است، آنها در این بازی هم تیمی بسیار خطرناک بودند.

وی افزود: به نظرم ما اما شخصیت خود را نشان دادیم. ما جنگیدیم تا مقطع سخت بازی را پشت‌سر بگذاریم. ما در کارهای هجومی نشان دادیم که سازماندهی خاصی داریم و بازیکنان‌مان استعداد خود را نشان دادند. ما به مرور زمان پیشرفت خواهیم کرد و شکی از این بابت ندارم.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: کیفیت بازی امباپه در نیمه دوم فوق‌العاده بود. وقتی بازیکنی مثل مسی با آن توانایی پاس دادنش و بازیکنانی همچون حکیمی و مندز را در جناحین دارید که قادر به حمله به فضای خالی هستند، می‌توانیم بازی‌ای اینچنینی از خود ارائه دهیم. ما همچنین می‌توانیم در بازی مالکانه پیشرفت کنیم که این هم نیاز به زمان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها