يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
دیدارهای هفته دهم لالیگا با تساوی خانگی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر رئال‌سوسیه‌داد و بازگشت تیم باسکی به صدر جدول پیگیری شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در آخرین بازی از شب سوم هفته دهم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب تیم فوتبال اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود واندامتروپولیتانو میزبان رئال سوسیه‌داد بود که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

سوسیه‌داد در این بازی با گلزنی الکساندر سورلوت در دقیقه ۷ و الکساندر ایزاک در دقیقه ۴۸ از میزبان خود پیش افتاد، اما دبل لوئیس سوارس با گل‌هایی که در دقایق ۶۱ و ۷۷ (پنالتی) زد اتلتیکومادرید را از شکست خانگی نجات داد.

با این نتیجه رئال سوسیه‌داد ۲۱ امتیازی شد و صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت. اتلتیکومادرید هم با ۱۸ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی هفته دهم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰ تیم‌های ختافه و سلتاویگو مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها