يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۸۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
رییس فدراسیون فوتبال در تماسی پیگیر آخرین وضعیت تیم امید در دوشنبه شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم با اشاره به اینکه تیم امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سالهای آینده است بر لزوم برگزاری اردوهای داخلی و خارجی منظم تاکید کرد و خبر از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده سازی هر چه بهتر تیم امید برای شرکت در رقابتهای بازیهای آسیایی هانگژوی چین ۲۰۲۲ شد.

عزیزی خادم در ادامه تاکید کرد که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی کیا مبنی بر برگزاری رقابتها و اردوهای تیم امید در روزهای فیفا، از مذاکرات با ای اف سی در این باره خبر داد.

عزیزی خادم  گفت: فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابتهای مقدماتی در تاجیکستان به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم امید در قطر با حضورتیمهای امید کره جنوبی و قطر است و همچنین یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید قرار است تا پیش از رقابتهای نهایی در ازبکستان ترتیب داده شود تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابتهای نهایی و بازیهای آسیایی هانگژو بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها