يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به اخراج رونالدو کومان از هدایت بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، شکست تلخ آبی اناری ها برابر وایکانو باعث شد تا سرانجام سران این باشگاه رونالد کومان را اخراج کنند.

کارلو آنچلوتی در واکنش به اخراج کومان گفت: من چندین بار اخراج شده ام اما همچنان کار می کنم و خوشحال هستم. این زندگی مربی است. مهم این است که وجدان راحتی داشته باشی و نهایت تلاش خود را به کار گیری. بدون شک کومان تا آخرین لحظه تلاش کرد و هر آنچه که در توان داشت را رو کرد. او باید بعد از اخراج دوباره برخیزد. زندگی ادامه دارد.

آنچلوتی درباره تساوی ناامید کننده تیمش برابر اوساسونا گفت: به نظرم داوری در این بازی عملکرد خوبی نداشت. او وقت اضافه بسیار کمی گرفت. من از او دلیلش را پرسیدم اما پاسخ قانع کننده ای نداد. به نظرم روی وینیسیوس هم خطای پنالتی رخ داد اما داور حتی به کمک داور ویدئویی هم مراجعه نکرد.

او ادامه داد: در سه بازی خانگی به پیروزی دست پیدا نکرده ایم اما باید بگویم که حداقل در دو بازی آن شایسته پیروزی بودیم. بازی سختی داشتیم با این حال باید فعالیت بیشتری از خود نشان می دادیم. شاید من را دیوانه بپندارید اما من به این تیمم علاقه دارم به ویژه در نیمه دوم که بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان داند.

رئال مادرید با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به بتیس، سویا و رئال سوسیداد در صدرجدول رده بندی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها