يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
مهاجم ایرانی زنیت روسیه به طور همزمان در رادار تیم‌های اسپانیایی و ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، تیم‌های بتیس اسپانیا و یوونتوس ایتالیا به طور همزمان تمایل به جذب سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ در نقل‌وانتقال‌های زمستانی دارند.

بر اساس این گزارش؛ زنیت برای فروش مهاجم ایرانی‌اش قیمت 20 میلیون یورو تعیین کرده است. پیش از این اخباری درباره تمایل تیم‌های لاتزیو، ناپولی، رم، بایرلورکوزن، لیون فرانسه، ویارئال و فنرباغچه ترکیه منتشر شده بود. اینتر نیز به دنبال جدایی لوکاکو سردار آزمون در فهرست خریدهای احتمالی‌اش قرار داده است.

قرارداد کنونی سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ تابستان سال آینده پایان خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها