أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۱۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
در صورت خوب بودن دومین خارجی؛
اگر دومین بازیکن خارجی استقلال هم مثل بازیکن فرانسوی کیفیت فنی بالایی داشته باشد کار برای سه مهاجم این تیم سخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، پس از درخشش کوین یامگا مهاجم فرانسوی و جدید آبی پوشان در نخستین آزمون خود با پیراهن این تیم و زدن ۲ گل در اولین بازی، رودی ژستند دیگر مهاجم خارجی مد نظر آبی پوشان هم وارد تهران شد تا پس از حضور در تست‌های پزشکی و طی مراحل قانونی، قراردادش را با این تیم منعقد نماید.

اگر همه چیز طبق روال پیش برود، این بازیکن می‌تواند از هفته چهارم برای آبی پوشان بازی کند.

اولین مهاجم خارجی آبی پوشان که خیلی زود نشان داد انتخابی خوب برای این تیم بود و مجیدی می‌تواند برای رسیدن به نتایج مطلوب روی او حساب کند.

در صورتی که دومین خرید خارجی آبی پوشان هم مهاجمی توانمند و نزدیک به یامگا یا حتی بهتر از آن باشد، بدیهی است که فضا برای ۳ مهاجم ایرانی استقلال در این فصل تنگ شده و بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی به دشواری امکان حضور در ترکیب اصلی تیم شان را پیدا می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها