أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۱۹۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خامس از کوره در رفت؛
ستاره سابق رئال مادرید به شدت عصبانی شد و در بازی الریان با العربی به داور حمله ور شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال الریان شب گذشته در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر به مصاف العربی رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان در این بازی 90 دقیقه برای الریان بازی کرد. در مقابل فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال برای العربی خوش درخشید و در حضور 83 دقیقه ای خود یک گل برای العربی به ثمر رساند.

در این بازی جنجالی و پرحاشیه خامس رودریگز ستاره سابق رئال که در این فصل در کنار خلیل زاده برای الریان توپ می زند در دقیقه 90+9 با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

وقتی هافبک کلمبیایی کارت زرد دوم خود را از داور دریافت کرد به شدت عصبانی شد و به داور قطری حمله کرد ولی همبازی اش مانع از برخورد فیزیکی این بازیکن با داور شدند. البته این بازیکن در پایان با تشویق داور زمین بازی را ترک کرد و این حرکاتش احتمال دارد محرومیت های بیشتری را برایش به همراه داشته باشد. در  زیر می توانید عصبانیت بازیکن سابق رئال را تماشا کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها