أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۵۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
آگوئرو شاید کل فصل در بیمارستان باشد؛
سرخیو آگوئرو که در اواسط دیدار بارسلونا مقابل آلاوز به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه به بیمارستان راهی شد، شاید کل فصل را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شنبه شب در دیدار بارسلونا مقابل دپورتیوو آلاوز در دقیقه 39 اتفاق عجیبی افتاد. آگوئرو به دلیل درد شدید از ناحیه قفسه سینه مجبور به تعویض شد تا خیلی زود به بیمارستان راهی شود.

پس از ساعاتی رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که آگوئرو دچار مشکل آریتیمی و تپش قلب نامنظم شده است و باید در بیمارستان بماند تا به طور کامل شرایط قلبش آزمایش شود.

او در این 2 روز تحت مراقبت‌های ویژه و تست‌های متعدد بود و بسیاری از رسانه‌ها از رفع شدن خطر صحبت کردند. موندو در گزارش روز گذشته نوشت که برادر و مادر آگوئرو با صورتی خوشحال از بیمارستان بیرون آمدند که این نشان می‌دهند اوضاع ستاره بارسلونا رو به بهبودی است.

نگرانی‌ها از وضعیت قلبی ستاره بارسلونا

اما امروز سایت کوپه اسپانیا به نقل از دکتر تیم ملی آرژانتین و باشگاه منچسترسیتی خبر نگران‌کننده‌ای را منتشر کرد و مدعی شد که می‌تواند مشکل کنونی آگوئرو خطرناک باشد.

این رسانه اسپانیایی نوشت که حال آگوئرو خوب است ولی باید بازیکنان بارسلونا چند روزی بیشتر در بیمارستان بماند. به گفته دکتر تیم ملی آرژانتین و باشگاه منچسترسیتی در سن 15 سالگی و برخی اوقات در باشگاه سیتیزن‌ها دچار این مشکل شده است و اختلال «آریتمی» مشکل جدیدی نیست.

کوپه به نقل از دکتر بیمارستان «گومز اولا» نوشت که این ممکن است خبر بدی برای ستاره بارسلونا باشد زیرا این آریتمی خوش‌خیم نیست.

نگرانی‌ها از وضعیت قلبی ستاره بارسلونا

دکتر سالوادور آلوارز آنتون در این خصوص گفت: من معتقدم که آگوئرو از آریتمی بطنی رنج می‌برد و این مسئله شاید به مرگ ناگهانی یک ورزشکار منتج شود. من می‌خواهم او بیشتر تحت نظر باشد تا مشکل او دقیق بررسی شود. این تحقیقات شاید منجر به این شود که او کل فصل را در بیمارستان سپری کند.

در یورو 2020 حادثه تلخ و مشابهی در دنیای فوتبال افتاد که بسیاری را ناراحت و نگران کرد. اریکسن، بازیکن تیم فوتبال دانمارک در اواخر نیمه اول در حالی که توپ به سمتش ارسال شده بود با سکته قلبی مواجه شد و با کمک پزشکان به دنیا بازگشت. او اکنون طبق آخرین اخبار نمی‌تواند در سری‌آ ایتالیا به دلیل مشکل قلبی بازی کند و شاید اصلا نتواند به دنیای فوتبال بازگردد. اکنون این مشکل آگوئرو این ناراحتی را به وجود آورده که نکند ستاره بارسلونا نیز با این بیماری تلخ مجبور به خداحافظی از فوتبال شود.

نگرانی‌ها از وضعیت قلبی ستاره بارسلونا

پست احساسی رحیم استرلینگ برای آگوئرو ؛ قوی باش برادرم. ما همه با تو هستیم. زودتر خوب شو

بارسلونا فرداشب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا میهمان دیناموکیف است. پیکه و آگوئرو 2 غایب حتمی آبی اناری‌ها برای این بازی هستند و شاید آنسو فاتی و دمبله نیز دیگر غایبان بزرگ تیم لقب گیرند. بارسلونا اصلا شرایط مناسبی ندارد و باید دید چه زمان ، لاپورتا از سرمربی آینده تیم رونمایی می‌کند. طبق گزارش‌ها ژاوی سرمربی آینده آبی‌اناری‌ها خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها