يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۴۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سرمربی آتالانتا به بازگشت کریستیانو رونالدو به ایتالیا بعد از جدایی از یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مدیاست، یونایتد باید در ایتالیا به میدان برود و دیدار حساس برابر آتالانتا را در پیش دارد. جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا پیش از این دیدار درباره بازگشت کریستیانو رونالدو به ایتالیا این بار با پیراهن تیم یونایتد گفت: او بازیکن برجسته ای است و همه این را می دانند. او در منچستریونایتد خوب بازی می کند و به سری A هم بسیار کمک کرد. من شخصا از بازگشت او به انگلیس متاسفم زیرا دوست دارم با بهترین بازیکنان در ایتالیا رقابت کنم. 

پس از شکست سخت ۵ بر صفر مقابل لیورپول در هفته گذشته، یونایتد توانست با ۳ گل تاتنهام را شکست دهد تا فشارها از روی سولسشایر برای چندمین بار برداشته شود.

شیاطین سرخ بعد از این دیدار نیز باید برابر منچسترسیتی قرار گیرد. دو دیدار پیش رو می تواند سرنوشت اوله گنار سولسشایر را روی نیمکت مربیگری این تیم مشخص کند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها