يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۴۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
وزیر کشور با بیان اینکه محدودیت‌های وضع شده در ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر نکرده است، گفت: قرار شد اکیپ‌های خاص به شهرهای قرمز و تارنجی فرستاده شوند تا وضعیت ابتلاء به کرونا دراین شهرها کنترل شود.

به گزارش پایگاه 598: احمد وحیدی، ظهر امروز در حاشیه نشست قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: ٢٢ شهر قرمز شده است و باید با رعایت دستورات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اجازه ندهیم تعداد شهرهای قرمز افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به پیک ششم حساس باشیم، افزود: در این جلسه برای پیشگیری از آغاز پیک ششم کرونا روی تعمیق طرح شهید سلیمانی، افزایش مراقبت‌ها و نیز تست‌ها تاکید شد.

وزیر کشور بیان کرد: قرار شد اکیپ‌های خاص به شهرهای قرمز فرستاده شود و در شهرهای نارنجی نیز همینطور تا وضعیت این شهرها نیز قرمز نشوند.

وحیدی با بیان اینکه محدودیت‌های وضع شده در ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر نکرده است، گفت: محدودیتهای کرونایی تا زمانی که در ستاد ملی مقابله با کرونا لغو نشود و تا رفع کامل نگرانی پیک ششم ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بسترهای مبارزه با کرونا توسعه و تقویت پیدا خواهند کرد، گفت: درباره لغو محدودیت تردد شبانه در ستاد کرونا باید بحث شود، این پیشنهاد به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه می‌شود. 

وزیر کشور درباره لغو محدودیت فعالیت اصناف نیز عنوان کرد: محدودیت‌های وضع شده برای فعالیت اصناف نسبت به قبل تغییری نکرده است و هیچ محدودیتی را کاهش ندادیم. کارکنان در حوزه اصناف باید از اول آبان با ارائه کارت واکسن خود فعالیت می‌کردند. افرادی هم که یک دز واکسن تزریق کردند باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

وحیدی درباره اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در سه استان کشور گفت: این طرح هوشمند در سه استان پایلوت نتایج خوبی داشته و سامانه‌هایی باید به آن وصل می‌شد که در دست انجام است. در آینده نیز این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی مدارس در شهرها با حفظ دستورات بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به صورت ترکیبی (حضوری و از راه دور) تا زمان اطمینان از نبود مشکل برگزار می‌شود.

وزیر کشور درباره تغییر استانداران نیز گفت: همه پیشنهادات را در انتخاب استانداران دریافت می‌کنیم و پیشنهاد دهنده اصلی به هیئت دولت برای انتخاب استانداران هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها