أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۶۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است گل‌محمدی هنوز به ترکیب ایده‌آلش نرسیده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، پایان رافت دربازه مصاف پرسپولیس و گل‌گهر گفت: نسبت به بازی قبل، یحیی گل‌محمدی تغییرات زیادی داشت. نیمه اول بازی برابری بود. پرسپولیس با به زمین آوردن عبدی هجومی‌تر شد و این شرایط را به نفع پرسپولیس کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ضدحمله‌ها شرایط بهتری داشته و توانست از این موضوع استفاده کند. فرصت برای زدن گل برتری هم داشت اما توپ‌ها در چارچوب نبود. تاثیرگذاری عبدی قابل توجه بود و تعویض خوبی در بین دو نیمه به حساب می‌آمد. پرسپولیس نشان داده همیشه در ضدحمله‌ها زهردارتر بوده و در این بازی هم می‌توانست به گل دوم و سوم برسد اما مهاجمان دقت نداشتند. خوشحالم که آل‌کثیر توانست گلزنی کند اما تیم باید یاد بگیرد از همان دقایق ابتدایی برای گل زدن به میدان رود زیرا همه تیم‌ها سعی می‌کنند مقابل پرسپولیس بهترین‌شان را به نمایش گذارند و اگر تیم عقب بکشد، به راحتی گل می‌خورد؛ نمونه آن در این ۴ هفته مشخص بود.

او در خصوص مشکلات خط دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز نتوانسته کلین شیت کند و این مسئله کلی است. قضیه فقط مخصوص خط دفاعی است. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و هنوز هماهنگی کامل بین بازیکنان به وجود نیامده است. زمان می‌برد تا بازیکنان به شرایط ایده‌ال برسد و این قضیه فقط مختص خط دفاع نیست و در بقیه خطوط هم هنوز وضعیت ایده‌آلی پرسپولیس ندارد؛ یک بازی سیدجلال است، بازی دیگر فرجی و ابراهیمی، یک بازی عالیشاه است، بازی دیگر ترابی و نعمتی. زمان می‌برد تا گل‌محمدی به ترکیب مطلوبش برسد اما همه چیز درست خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها