يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۶۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یک بازیکن کامرونی برای مذاکره با تراکتور وارد تبریز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سرژ لوکو، بازیکن کامرونی مد نظر تراکتور امروز (یکشنبه) وارد تبریز شد تا پس از گذراندن تست‌های پزشکی و تایید کادر فنی این تیم به جمع پرشورها بپیوندد.

این بازیکن در پست دفاع راست بازی می‌کند و ۲۸ سال سن دارد. سرژ لوکو از آکادمی فوتبال بازیکن «ساموئل اتوئو» فوتبالش را آغاز کرده و سابقه بازی در تیم‌های مایورکا، والنسیا، سوموزاس، لوگو، تور لوانته، واسلند بورن را در کارنامه دارد.

او همچنین سه بازی برای تیم زیر ۲۰ سال و شش بازی برای تیم ملی بزرگسالان کامرون انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها