يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۷۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۷ آبان ۱۴۰۰
رانیری:‌
سرمربی واتفورد پس از شکست مقابل آرسنال به شدت از رفتار این تیم انتقاد کرد و آنها را نامحترم خواند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال مقابل واتفورد به برتری یک بر صفر رسید.

در این مسابقه «امیل اسمیت رو»‌ در حالی تک گل بازی را به ثمر رساند که «اوزان توفان»، بازیکن واتفورد روی زمین افتاده بود و تیم حریف انتظار داشت که آرسنال توپ را به بیرون بزند.

رانیری، سرمربی واتفورد به شدت از آنها انتقاد کرد و گفت: ما توپ را به آنان دادیم و انتظار داشتیم که آرسنال توپ را به بیرون بزند. سیسوکو و رز فریاد زدند که توپ را به بیرون بزنید زیرا یک بازیکن روی زمین افتاده بود. این اتفاق برایم بسیار عجیب است.

وی ادامه داد:‌کاملا برای من عجیب است زیرا پیش از گل آنها نیز یک خطای بزرگ صورت گرفت ولی داور آن را ندید. چطور ممکن است این خطا دیده نشود؟ من مشکلی با آرتتا ندارم ولی به او گفتم که رفتار آنها غیر محترمانه بود و آنها باید توپ را به بیرون می‌زدند. من به او گفتم که رفتار آنها خارج از چارچوپ احترام بود.

آرتتا نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: من باید از بازیکنانم دفاع کنم. ما صادق ترین بازیکنان این لیگ هستیم. ما قصد چنین کاری را نداشتیم ولی اگر او چنین حسی پیدا کرده، من از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا هیچ قصدی در کار نبود.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها