يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۸۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا فاش کرد که بعد از انتصابش به این سمت، از هم‌تیمی سابقش پیامی دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ژاوی هرناندس سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا پس از معرفی شدنش به عنوان جانشین قطعی رونالد کومان گفت که لیونل مسی به او برای قبول این مسئولیت قوت قلب داده است.

ژاوی ۴۱ ساله که ۶ سال پیش به دوران بازیگری خود در بارسلونا پایان داد گفت: من دوست داشتم می‌توانستیم بازیکنانی مانند مسی، ساموئل اتوئو، رونالدینیو و ... را در تیمم داشته باشم اما آنها دیگر اینجا نیستند. مسی یکی از دوستان فوق‌العاده من است. او برای من پیام فرستاد و در آن برایم آرزوی موفقیت کرد. الان اما ما دیگر نمی‌توانیم درباره بازیکنانی که اینجا نیستند فکر کنیم.

ژاوی سپس با ابراز خرسندی از بابت به مقایسه شدنش با پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا تأکید کرد: من ایده‌های روشنی دارم. ما الان در بهترین دوران‌مان نیستیم اما می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و با آن نتیجه هم بگیریم. اینکه مردم مرا با گواردیولا مقایسه می‌کنند چیز بسیار مثبتی است چون او بهترین مربی دنیاست.

اولین بازی بارسلونا با هدایت ژاوی ۱۱ روز دیگر در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول است و سه روز پس از آن او و شاگردانش در بازی محکوم به برد مقابل بنفیکا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها