أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
لبنان با کره فرقی ندارد؛ هر بازی برای تیم ملی فینال است؛
بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت: با اینکه بازیکن مقابل مربی قرار بگیرد شدیداً مخالفم، ولی باید دید اسکوچیچ هم مقدمات ابتدایی را رعایت کرده است یا خیر.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علی‌اصغر مدیرروستا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل لبنان، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خیلی خوب بوده و نتایج خوبی تا اینجای کار گرفته شده است. البته تیم ملی و بازیکنان باید به تمام بازی‌ها به چشم فینال نگاه کنند. برای بازی با لبنان و سوریه نیز باید با تمام توان ظاهر شویم تا با قدرت برای حضور در جام جهانی آماده شویم.

وی درباره اینکه آیا موفقیت‌های اخیر تیم ملی می‌‌تواند منجر به ایجاد غرور و احتمالاً دست‌کم گرفتن حریفان شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم بچه‌های تیم ملی به آن درجه از پختگی و تجربه رسیده‌اند که اینطور فکر نکنند. بازیکنان تیم ملی و به ویژه بزرگتر‌ها که در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کنند باید این تفکر حرفه‌ای را در تیم جا بیندازند. آنها حرفه‌ای هستند و فکر می‌کنم مشکلی پیش نمی‌آید. البته بحث احساسی هم وجود دارد، ولی باز هم بزرگتر‌های تیم تأثیرگذار هستند. بازی با لبنان یا کره نباید برای ما فرق داشته باشد و همه بازی‌ها باید جدی گرفته شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره عدم دعوت از مهدی طارمی و حواشی پیش آمده برای تیم ملی یادآور شد: کلاً با بازیکن‌سالاری و اینکه بازیکن مقابل سرمربی قرار بگیرد، مخالفم. به هیچ وجه قبول ندارم که بازیکن مقابل سرمربی بایستد. کار طارمی اشتباه بود. جایگاه سرمربی مشخص است و باید حفظ شود، ولی از آن طرف موضوع باید دید که آیا اسکوچیچ هم حرف درستی زده است یا خیر.

وی راجع به اظهارنظر سرمربی تیم ملی درباره ضعف تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی، خاطر نشان کرد: باید دید اسکوچیچ چگونه از بالا نگاه می‌کند و به تاکتیک بازیکنانی که اکثراً لژیونر هستند، ایراد می‌گیرد. همانطور که گفتم با بازیکن‌سالاری و اینکه بازیکن مقابل مربی قرار بگیرد شدیداً مخالفم، ولی باید دید آقای اسکوچیچ هم مقدمات ابتدایی را رعایت کرده است یا خیر. اگر منظور سرمربی تیم ملی ضعف تاکتیکی بازیکنان تیم ملی است، پس چگونه اکثر آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند؟ از آن طرف اگر او قصد دارد فوتبال ایران را نقد کند باید به این موضوع هم بپردازد که چگونه از لیگ دسته اول به هدایت تیم ملی رسیده است!

مدیرروستا در خاتمه تأکید کرد: از سوی دیگر اگر الان تیم ملی وضعیت مناسبی از لحاظ نتیجه‌گیری نداشت و نیاز مبرم به کسب امتیاز احساس می‌شد، آیا باز هم اسکوچیچ از مهدی طارمی به تیم ملی دعوت نمی‌کرد؟ باید دید رفتار سرمربی تیم ملی برای این موضوع در بحران‌ها نیز تکرار می‌شد یا خیر. من که بعید می‌‌دانم! به هر حال فکر می‌کنم خیلی هم این موضوع پیچیده نبود و فدراسیون می‌توانست به موضوع ورود و مشکل را حل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها