يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۲۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۱ آذر ۱۴۰۰
رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و شرکت در همایش "یاد ارزش‌ها" صبح روز پنجشنبه وارد شهرستان کاشمر شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در این سفر علاوه بر زیارت آرامگاه شهید مدرس در گلزار شهدای مدفون در زیارتگاه حضور یافت و در دو جلسه جداگانه با نخبگان و رزمندگان که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، شرکت کرد.

رونمایی از پوستر ماه مجلس فراخوان جشنواره داستان نویسی ویژه کودک از دیگر برنامه‌های این سفر است.

تهیه و تدوین سرود حماسی «نماینده جاودان ملت، مرد روزگاران»، برنامه «حکایت صالحین»، طراحی بروشور معرفی شهید مدرس به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه کتاب «مجاهد نستوه» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس، اجرای ویژه‌ برنامه نجوای عارفانه و قرائت دعای روح‌بخش کمیل در زیارتگاه و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی در راستای معرفی شهید مدرس به صورت مجازی، از برنامه‌های هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها