أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۷۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سفر رفت و برگشت زائران سوریه به صورت هوایی انجام می شود. زائران می‌توانند در ۲۵۰۰ دفتر زیارتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علیرضا رشیدیان، در گفتگو با شبکه خبر به تازه‌ترین تصمیم گیری ها برای سفر به سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: سفر زائران سوریه به صورت رفت و برگشت فعلاً به صورت هوایی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه ثبت نام متمرکز زائران برای سفر به سوریه منتفی شده است، افزود: زائران می‌توانند در ۲۵۰۰ دفتر زیارتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رشیدیان، هزینه سفر به سوریه را به طور میانگین حدود ۹ تا ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سفرها در بازه زمانی ۳، ۵ و ۷ روزه خواهد بود و کف هزینه حداقل ۹ میلیون و سقف آن نیز بیشتر از ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی اظهار داشت: این هزینه شامل پکیج ثبت نام، بیمه، خدمات بهداشتی، مسکن، تغذیه، حمل و نقل و… خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت با عنوان این مطلب که اعزام زائران منوط به واکسینه شدن و داشتن جواب تست منفی کرونا حداقل ۷۲ ساعت قبل از اعزام خواهد بود، افزود: اعزام‌ها گروهی خواهد بود، اما ثبت نام‌ها می‌تواند فردی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها