يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۹۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۲۷ آذر ۱۴۰۰
رئیس جمهور از هدیه دانش آموزان جهادگر و مناطق محروم شهرستان اشکذر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد: پنج نفر از دانش آموزان جهادگر و مناطق محروم شهرستان اشکذر، روستاهای پناهکوه، خمسیان، میل سفید، از ریاست محترم جمهور خواسته بودند تا در سفر به استان دارالعباده یزد خدمت ایشان برسند و در آستانه شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز نقاشی حاج قاسم را به ایشان هدیه دهند و دلنوشته ای را به ایشان تقدیم کنند.

در ابتدای جلسه دیدار خیرین با رئیس جمهور که عصر امروز در جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد؛ کلیپ کوتاهی از دانش آموزان روستای پناهکوه و معلم جهادی شان پخش شد و سپس این دانش آموزان نونهال هدیه های معنوی خود را تقدیم رئیس جمهور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هم در سخنرانی خود از زحمات معلم جهادی این دانش آموزان (رضا توکلی) و دانش آموزان جهادی تقدیر و تشکر کرد.

آقای توکلی نزدیک به بیش از هشت سال است که مسیر صعب العبور ۶۰ کیلومتری به روستای محروم پناهکوه و میل سفید را با تمام مشکلاتی که دارند طی می کنند تا مدرسه سه دانش آموزه خود را زنده نگه دارد.

هدیه کودکان اشکذری به رئیس جمهور + عکس

 

هدیه کودکان اشکذری به رئیس جمهور + عکس

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها