يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۲۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۱ دی ۱۴۰۰
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت در دیدار با پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ روز جمعه سوم دی ماه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت. استقلال برای این بازی سه مصدوم دارد که به احتمال زیاد در بازی روز جمعه غایب خواهند بود.

محمد دانشگر مدافع استقلال در دیدار با نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دچار مصدومیت شد و در روزهای اخیر اختصاصی تمرین کرده است. رشید مظاهری نیز از ناحیه دست مصدوم شده و بعید است به بازی با پدیده برسد. دیگر غایب استقلال وریا غفوری خواهد بود که به تازگی تمرینات اختصاصی را آغاز کرده و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها