يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۴۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۰۱ دی ۱۴۰۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با ۵۹۸؛
فعلا نظر دولت بر این است که رقم پرداختی یارانه ۲ برابر شود. ممکن است در آینده این رقم بیشتر هم شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه ۵۹۸، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار ۵۹۸، در خصوص یارانه‌ها گفت: دو برابر شدن یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است. دولت بدلیل افزایش قیمت ارز، میزان یارانه پرداختی را افزایش خواهد داد.

علیرضا شهبازی اظهار داشت: بر اساس قانون بایستی یارانه دهک‌های بالای جامعه به دهک‌های پایین جامعه پرداخت گردد. متاسفانه دولت قبل این مهم را انجام نداد. اما دولت جدید بدنبال تحقق این قانون است.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: مجلس از این تصمیم دولت مطلع بوده است. نظر مجلس از اول همین بوده یعنی یارانه دهک‌های بالای جامعه قطع شده و به دهک‌های پایین و قشر مستضعف پرداخت گردد.

وی همچنین تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود، این افزایش یارانه‌ها سبب افزایش تورم می‌شود، درست نیست. چراکه در میزان بودجه یارانه‌های پرداختی تغییری حاصل نمی‌شود بلکه تنها یارانه از افراد ثروتمند گرفته شده و به قشر آسیب پذیر داده می‌شود که بدنبال آن میزان یارانه پرداختی نیز افزایش می‌یابد.

شهبازی در پایان گفت: فعلا نظر دولت بر این است که رقم پرداختی یارانه ۲ برابر شود. ممکن است در آینده این رقم بیشتر هم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها