يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۲ دی ۱۴۰۰
جاسوسی رژیم صهیونیستی از جوامع فلسطینی، علاوه بر نقض حقوق بشر فلسطینیان، پیامد‌های گسترده‌ای برای جامعه بین المللی دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، چه در کرانه باختری اشغالی، چه در غزه و چه در اراضی اشغالی، فلسطینی‌ها زیر ابری از نظارت دائمی رژیم صهیونیستی زندگی می‌کنند.

به گزارش «میدل ایست آی»، افشاگری‌های اخیر شامل استقرار فناوری تشخیص چهره «گرگ آبی» توسط ارتش رژیم صهیونیستی است که بر اساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیستی برای گرفتن بیشترین عکس از غیرنظامیان فلسطینی جوایزی دریافت کردند؛ همچنین نصب نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس گروه «اِن اس او» بر روی تلفن‌های کارکنان حقوق بشر فلسطینی.

در حالی که این افشاگری‌ها ممکن است جامعه بین المللی را شوکه کرده باشد، فلسطینی‌ها مدت هاست می‌دانند که رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های اشغالی به عنوان آزمایشگاهی برای آزمایش فناوری‌های جاسوسی تهاجمی استفاده می‌کند.

این به شرکت‌های صهیونیستی اجازه می‌دهد تا فناوری‌های خود را زمانی که به سرتاسر جهان صادر می‌شوند، به عنوان «آزمایش میدانی» به بازار عرضه کنند.

جاسوسی رژیم صهیونیستی از جوامع فلسطینی، علاوه بر نقض حقوق بشر فلسطینیان، پیامد‌های گسترده‌ای برای جامعه بین المللی دارد.

فقدان پاسخگویی، شفافیت و مقررات در مورد فروش و تهیه ابزار‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، جوامع به حاشیه رانده شده را در سراسر جهان تهدید می‌کند.از آنجایی که دولت‌های همفکر به رژیم صهیونیستی به عنوان نمونه‌ای برای جاسوسی نگاه می‌کنند، جامعه بین‌الملل دیگر نباید نسبت به این موضوع ساکت بماند.

در واقع، سیستم‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای کنترل زندگی روزمره فلسطینیان به اولویت تبدیل شده‎اند.

از زمان اشغال سال ۱۹۶۷، رژیم صهیونیستی به تدریج کنترل خود را بر بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کرانه باختری و غزه تشدید کرد.

این موضوع برخلاف توافقنامه اسلو است، توافقی که رژیم صهیونیستی را ملزم می‌کرد به تدریج کنترل را به فلسطینی‌ها واگذار کند.

این موضوع به نقض شدید حقوق دیجیتال فلسطینی‌ها منجر شده است، از جمله سیستم دسترسی سطحی که در آن صهیونیست‌ها به فناوری «۵ جی» دسترسی دارند، در حالی که فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی تنها به فناوری‌های «۳ جی» و «۲ جی» در غزه دسترسی دارند.

رژیم صهیونیستی همزمان پیشرفت تکنولوژیکی جوامع فلسطینی را خفه می‌کند.
یک افشاگر نظامی صهیونیستی اخیرا فاش کرد که مقام‎های رژیم صهیونیستی توانایی گوش دادن به هر مکالمه تلفنی در کرانه باختری اشغالی و غزه را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها