يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۲ دی ۱۴۰۰
نسبت به دیروز؛
امروز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان کاهش دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان کاهش دارد.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۸۰۶ دلار و ۳۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۵۶ تومان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها