أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۴۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۴ دی ۱۴۰۰
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۱۰/۰۴؛
سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در برخی استان‌ها و کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما در ۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش 5 تا 7 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. در جنوب استان‌های بوشهر،‌ فارس و برخی مناطق کرمان و هرمزگان ابرناکی، وزش باد، بارش باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

فردا در جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، وزش باد همراه با رعدوبرق و بارش باران روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو پایداری حاکم است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق جو آرام است.

به گزارش تسنیم، در حالی بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی قرار بود بارش برف در تهران از صبح دیروز آغاز شود که این پیش‌بینی درست از آب در نیامد. محمد اصغری دراین‌باره گفته بود: تهران از امشب ابری می‌شود و از فرداصبح (جمعه) در پایتخت شاهد بارش برف خواهیم بود.

آسمان پایتخت امروز نیمه‌ابری است و بیشینه و کمینه دما به‌ترتیب 10 و 2 درجه است.

میانگین وزش باد در جهت غرب ـ شمال‌غرب 13 تا 33 کیلومتر بر ساعت است. احتمال بارش باران در تهران امروز یک‌درصد است و پوشش ابر 24درصد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها