أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۴۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۵ دی ۱۴۰۰
با نزدیک‌شدن به دومین سالروز جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد، دیوارنگاره‌هایی از این دو شهید با پیام به اشغالگران آمریکایی نصب شد.

فیلم و عکس / نصب دیوارنگاره‌هایی از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بیروت و بغداد

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دیوارنگاره‌ای جدید در جاده فرودگاه لبنان نصب شد.

به‌روی این دیوارنگاره که مزین به تصاویری از سردار سلیمانی و یکی از همراهان شهیدش هست، نوشته شده است: نحن قاسم (ما قاسم هستیم).

فیلم و عکس / نصب دیوارنگاره‌هایی از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بیروت و بغداد

همزمان نیز در شهر بغداد، میدان الفردوس این شهر دیوارنگاره‌ای با عنوان «از امروز به بعد، آن‌ها امن و امانی نخواهند داشت، هرگز اجازه ماندن به آن‌ها نخواهیم داد» نصب شد.

دو سال پیش در سیزدهم دی ماه، دولت تروریست آمریکا، سپهبد سردار سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌همراه «ابومهدی المهندس»، جانشین فالح الفیاض رئیس حشد شعبی را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

پارلمان عراق دو روز بعد از این اقدام تروریستی، به طرح اخراج نیروهای آمریکا از عراق رأی مثبت داد. به‌دنبال مصوبه این پارلمان، دولت عراق تحت فشار شهروندان و احزاب سیاسی این کشور وارد سلسله گفت‌وگوهایی تحت عنوان گفت‌وگوهای راهبردی با آمریکا شد و بعد از چهار دور گفت‌وگو، دو کشور به توافق رسیدند که تا پایان سال میلادی جاری (پنج روز دیگر) به حضور نیروهای رزمی آمریکایی در عراق پایان دهند.

گروه‌های مقاومت طی این مدت هشدار داده‌اند که عدم اجرای این مصوبه عواقب بدی برای اشغالگران خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها