يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۴۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ دی ۱۴۰۰
مفسر برجسته فوتبال اروپا:
مفسر برجسته فوتبال اروپا بر این باور است که فروش سردار آزمون از سوی باشگاه زنیت تصمیمی منطقی خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، کنستانتین گنیچ، گزارشگر و مفسر شبکه تلویزیونی MATCH TV روسیه گفت: تردیدی ندارم اگر آزمون پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشد زنیت او را می‌فروشد. این اتفاق در نقل‌وانتقالات زمستانی رخ می‌دهد تا زنیت به درآمد حداقلی از بابت فروش آزمون دست یابد.

گنیچ افزود: می‌دانیم که قربان بردیف (سرمربی پیشین روبین‌کازان و روستوف) تاثیر زیادی روی آزمون دارد. همیشه می‌گفت دوست دارد قدرتش را در فوتبال انگلیس امتحان کند. بنابراین اگر پیشنهادهای واقعی از اورتون و نیوکاسل وجود داشته باشد آزمون به لیگ برتر خواهد رفت. لیون فرانسه نیز گزینه دوم آزمون است.

این گزارشگر فوتبال روسیه اظهار داشت: گزینه سومی هم وجود دارد. در روسیه هیچ‌کس پرداخت پول خوب به بازیکنی را ممنوع نکرده است. زنیت می‌تواند پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای به سردار آزمون برای تمدید قراردادش بدهد و قراردادش را تمدید کند و سپس با پول بهتری او را بفروشد. چنین فوتبالیستی را با رسیدن به اوج می‌توانید به آسانی از 10 تا 15 میلیون یورو بفروشید. با این حال به طور کلی معتقدم به نفع زنیت است که آزمون را در نقل‌وانتقال‌های زمستانی بفروشد و قراردادش تمدید نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها