أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۷۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۹ دی ۱۴۰۰
قالیباف:
رئیس مجلس با بیان اینکه شهید سلیمانی به کشورهای اسلامی عزت بخشید، گفت: "حاج قاسم" آمریکا را در منطقه خار و ذلیل کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهدای مقاومت و بزرگداشت یوم الله 9 دی در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی جز در راه خدا گامی برنداشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی افتخار مکتب امام خمینی (ره) است، افزود: این شهید در سن 25 سالگی در محیط جبهه و جنگ توانست به فرماندهی برسد و از فرماندهان باصلابت زمان دفاع مقدس شد و این مسیر نورانی را پیوسته به مدت 40 سال ادامه داد.

رئیس مجلس با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و آگاهی است و مردم در این مقطع بسیار حساس نشان دادند که بر باورهای خود ایستاده‌اند، تصریح کرد:‌ امروز روز 9 دی یادآور رشادت‌ها و دلیری‌هاست و جا دارد که از شهدای عزیز این روز یاد کنیم.

وی افزود: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش این شهید عزیز که در عملیات بسیار زشت و پلید و خلاف همه مقررات و قوانین و حقوق بشر به شهادت رسیدند تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها