أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۸۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۲ دی ۱۴۰۰
رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران هوایی گسترده مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه کرد.

حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه + فیلمبه گزارش پایگاه 598، به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی اقدام به انجام حملات گسترده علیه مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه کرد.

بر این اساس، واحد توپخانه و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مناطقی در نوار غزه کردند. بالگرد‌های آپاچی این رژیم یک نقطه دیدبانی حماس در شرق جبالیا را هدف قرار داد و باعث وارد آمدن خسارات مادی شد.

همچنین الجزیره از شلیک دستکم ۳ موشک از سوی بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمانی در شمال نوار غزه خبر داد. از سوی دیگر، بالگرد‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین این رژیم به طور گسترده در آسمان منطقه در حال پرواز هستند.

خبرگزاری شهاب نیز از وقوع انفجار در جنوب نوار غزه و غرب شهر خان یونس خبر داد. بالگرد‌های رژیم سفاک صهیونیستی اقدام به بمباران یک پایگاه متعلق به گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در غرب خان یونس کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز با تایید حملات ددمنشانه این رژیم اعلام کردند نیروی هوایی اسراییل در حال بمباران مناطقی در نوار غزه در پاسخ به شلیک دو راکت به سمت تل آویو است.

شبکه العربیه اعلام کرد دستکم ۱۲ موشک از سوی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه شلیک شده است.

در مقابل، یگان‌های ضدهوایی نیرو‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه فعال شده و اقدام به مقابله با موشک‌ها و هواپیما‌های این رژیم کردند.

هنوز از تلفات و خسارات این حمله خبری منتشر نشده است.

پیش تر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود تصمیم دارد به شلیک دو موشکی که از سوی نوار غزه به سوی تل آویو پرتاب شدند و در دریای مدیترانه سقوط کردند، پاسخ نظامی دهد.

شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد: ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است تا در پاسخ به شلیک موشک‌ها به منطقه «غوش دان» (در مرکز سرزمین‌های اشغالی) اقدام به حمله کند.منابع نظامی اسراییل تاکید دارند پاسخی نظامی به این مسأله داده خواهد شد. این مسأله‌ای خطرناک و غیر قابل قبول است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها