أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۸۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۲ دی ۱۴۰۰
روشن:
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیشکسوتان استقلال با یکدیگر اختلافی ندارند و بد نیستند، ولی نباید چند شاخه باشند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حسن روشن درباره حضورش در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اصل ماجرا به تهیه مستندی از من برمی‌گردد که باید در محل تمرین استقلال حضور پیدا می‌کردیم. هفته گذشته برای بازی با فولاد خوزستان به ورزشگاه آزادی رفتم و خوشبختانه استقلال برنده شد. فردا هم با آلومینیوم اراک بازی دارند و امیدوارم با همین روال پیش بروند.

وی افزود: متأسفانه عنوان می‌شود که پیشکسوتان استقلال با هم بد هستند یا می‌گویند چند دسته هستند. یک نفر باید با همکاری باشگاه پیشکسوتان را دور هم جمع کند تا هر کسی برای خودش ساز نزند. سعید مراغه‌چیان یک تیم دارد، شوری یک تیم و دیگری هم برای خودش تیم دارد. هیچ کدام اختلافی نداریم، ولی پیشکسوتان نباید چند شاخه شوند. باشگاه استقلال باید پشت پیشکسوتان باشد و با برنامه درست، آنها را دور هم جمع کند. چندی پیش، مصطفی آجورلو برای عملی که انجام داده بودم، برای عیادت به منزلم آمد. به او گفتم باشگاه‌داری انجام دادی ولی اینجا با آنجا فرق می‌کند. در اینجا، مدعی زیاد است. خوشبختانه آجورلو غریبه نیست. به مدیرعامل استقلال گفتم روی دو مسئله حساس هستم، چیزی که در دنیا به آن اهمیت می‌دهند، نخست بحث آکادمی باشگاه و دوم احترام قائل شدن برای پیشکسوتان است. وقتی دیروز بازیکنان را دیدم آنها خوشحال بودند، من بیشتر از آنها. چرا نباید امثال جباری‌ها به تمرین بروند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت زمین مجموعه آرارات تصریح کرد: شاید این مجموعه مزایایی داشته باشد که دیگر عیب‌ها را بپوشاند، ولی این زمین مناسب تمرین نیست. امیدواریم هر چه زودتر کمپ مرحوم ناصر حجازی درست شود تا تمرینات با حضور هواداران برگزار شود.

روشن در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی که گفت پوسترهای او و بیانی را به دیوار اتاقش نصب می‌کرد، گفت: مجیدی نشان داد که زمانی که سن کمی داشته، به استقلال علاقه‌مند بوده است. وقتی مجیدی این گونه صحبت کرد، خجالت کشیدم. برخی مواقع می‌بینم پسر بچه 10 ساله با من عکس می‌گیرد، از او می‌پرسم من را از کجا می‌شناسد که متوجه می‌شوم تاریخچه استقلال را می‌شناسد. اینها ارزش دارد و باشگاه باید بیشتر به فکر هواداران و پیشکسوتان باشد.

وی در پایان عنوان کرد: در جلسه آنالیزی که مجیدی درباره بازیکنان جوان با من صحبت می‌کرد، به او گفتم نگران سال آینده هستم. اگر امسال قهرمان شویم، دوباره نباید 4،5 بازیکن جدا شوند. از حالا باید به فکر آن زمان بود. مجیدی هم از این مسئله نگران بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها