يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۲ دی ۱۴۰۰
منصور رشیدی:
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید رفتارهای حاشیه‌ای رشید مظاهری غیر حرفه‌ای است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره حواشی پیش آمده در خصوص رشید مظاهری و دعوت شدن او به کمیته انضباطی باشگاه، اظهار کرد: ایشان یک سری کارهایی کرده است که باعث شده به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شود. من نمی‌دانم چرا این رفتارها شکل می‌گیرد. رشید مظاهری قبل فصل از استقلال جدا شده بود. او اگر از استقلال رفت، چرا برگشت؟ اگر برگشته است، چرا به کارش نمی‌چسبد و تمرکز روی تمرینات خودش نیست؟ چرا اگر به این دروازه‌بان بازی نمی‌رسد، شرایط تمرینی خود را بهتر نمی‌کند تا خود را تقویت کند؟

او ادامه داد: مظاهری قدرخودش را نمی‌داند. او باید با تیم هماهنگ باشد اما این اگر این فضا وجود ندارد و جای دیگری است که به او پول بهتری می‌دهند، برود با مدیرعامل و سرمربی استقلال صحبت کند و با آن‌ها توافق کند. مجیدی قطعا علت بازی نکردن این بازیکن را صد درصد به مظاهری گفته است و نباید چنین رفتارهایی را از مظاهری ببینیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین با بیان اینکه رفتارهای مظاهری، مربوط به یک دروازه‌بان آماتور است، خاطرنشان کرد: کارهایی که مظاهری می‌کند مال یک جوان ۱۸ ساله است. مظاهری دروازه‌بان تیم ملی بوده است و در تیم‌های مطرح لیگ برتری بازی کرده است و این رفتارها در شان این بازیکن نیست و هیچ بازیکن حرفه‌ای چنین کارهای را انجام نمی‌دهد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا این حاشیه‌ها به روند استقلال و شرایط تیمی شاگردان مجیدی ضربه می‌زند؟ گفت: هر حاشیه‌ای می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند. این حاشیه‌ها را باید سرمربی جمع کند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید. استقلال دروازه‌بان‌های بسیار خوبی دارد و بهتر است میان دروازه‌بان‌های استقلال رفاقت بیشتری باشد چون این اتفاق خیلی ارزشمندتر است. به طور مثال من و ناصر حجازی رقابت شدیدی داشتیم اما رفاقت‌مان قطع نمی‌شد. من مقطعی بود که شاید عملکرد و بازی‌های ایده‌آلی نداشتم و کمتر بازی می‌کردم اما مربی با من صحبت کرد و نکات لازم را به من گفت و نتیجه تمرین‌های من باعث شد تا در اکثر بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ به میدان بروم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها