يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۲ دی ۱۴۰۰
نیوکاسل اولین تماس خود برای انتقال قرضی اوبامیانگ برقرار کرد.

به گزارش پایگاه 598، دیلی میرر انگلیس در گزارش امروز خود مدعی شد که نیوکاسل اولین تماس خود را با آرسنال بر سر انتقال «پیر امریک اوبامیانگ» برقرار کرده است.

اوبامیانگ پس از اینکه بیش از یک ماه گذشته از کشور گابن دیر به تمرینات آرسنال رسید، ترکیب اصلی را از دست داد و سپس با تنبیه سنگین و غیرمنتظره باشگاه آرسنال مواجه شد. آرتتا بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و تا همیشه نام او را از لیست بازیکنان توپچی خط زد. همین مسئله باعث شد تا ستاره گابنی به گزینه فروش آرسنال بدل شود و تیم‌های زیادی برای انتقال او دست به کار شوند.

پیشنهاد مالکان سعودی برای خرید ستاره آرسنال

اخبار انتقال اوبامیانگ از یوونتوس آغاز شد ولی دیلی میرر امروز نوشت که نیوکاسل به طور رسمی پیشنهاد خود را برای اوبامیانگ ارائه کرده تا او به صورت قرضی و با بند بازخرید 20 میلیون پوندی به سنت‌جیمز پارک منتقل شود.

آرسنال به دلیل اینکه دیگر نمی‌خواهد او به ترکیب بازگرداند شاید با این انتقال موافقت کند و ستاره گابنی پس از  5 فصل و 92 گل امارات را ترک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها